Echipare standard:
MOTO GUZZI MIA, noua platformă multimedia Moto Guzzi, care permite conectarea unui smartphone la vehicul. Poate fi utilizat pentru a reda muzică și pentru apeluri telefonice cu ajutorul unui interfon de casca. De asemenea, introduce o funcție de navigare pe displayul TFT.
Parbriz inalt ce ofera o protectie imbunatatita persoanelor inalte.
Mansoane inclazite
Genti laterale din PVC.
Proiectoare LED.
Pneuri Sport Adventure: Michelin Anakee Adventure
Model | V85 TT Travel |
Categorie | Enduro |
Cadru | tubular din oțel de înaltă rezistență |
Racire | aer |
Capacitate | 853cmc |
Alimentare | injectie electronică; Ø 52 mm, Ride-by-Wire |
Putere | 76 CP (59 kW) la 7 750 rpm |
Cuplu | 82 Nm la 5.000 rpm |
Cutie de viteze | 6 trepte |
Pornire | electrica |
Transmisie | cardan |
Dimensiuni | 2185 x 1110 (LxH) |
Inaltimea sa | 830 mm |
Greutate | 228kg la plin |
Roata fata | 110/80 – R19 ” |
Roata spate | 150/70 – R17 ” |
Frana fata | Două discuri din oțel inoxidabil de 320 mm, Etrier Brembo radial-cu 4 pistoane opuse |
Frana spate | Ø 260 mm disc din oțel inoxidabil, Etrier cu 2 pistoane |
Suspensie fata | 41 mm furca hidraulica telescopica, cu pretensionare reglabila al arcului si revenire hidraulica |
Suspensie spate | Mono- amortizor în partea dreaptă, pretensionare reglabilă cu arc și revenire hidraulica |
Rezervor | 21 L |
An | 2021 |
Inmatriculabilda | da |
Culori | Bej |
Optionale | Cutii laterale din aluminiu de 1,5 mm, este ultra-rezistentă și spațioasă (cutie stânga de 33 de litri, cutie dreapta de 39 de litri). Cutia din aluminiu(top box) de 41 de litri ultra-rezistentă și spațioasă. Cricul central: creat în oțel vopsit astfel incat sa reziste la diferite condiții meteorologice, a fost proiectat pentru a respecta cele mai stricte standarde de siguranță și rezistență. Amortizoarele Ohlins: cu compresie reglabilă, rebound și preîncărcarea arcului, oferă un confort maxim și siguranță în toate situațiile Protectii laterale cadru motor: Creat din tuburi de oțel, protejează în mod special motorul și picioarele pilotului. Leviere frana si ambreiaj: prelucrate din material solid, îmbunătățesc ergonomia oferind reglarea pe patru poziții. Oglinzile retrovizoare: se pliază în direcția ghidonului, pentru a reduce volumul în timpul utilizării off-road. Protectie noroi: Creat din material plastic tratat, este montat pe cutia de vitezei și protejează motorul de pietre și apă. Protecția far: o foaie din policarbonat anti-impact, rezistent la zgârieturi. Protejează farul de orice impact sau deteriorare accidentală. Este deosebit de util pe rutele de teren off road. Evacuare finala Akrapovic |