V7 III Special este o aparitie stilata pe strazile orasului, fiind o motocicleta ideala, atat pentru deplasarile cotidiene, cat si pentru iesirile din weekend sau pentru calatoriile inter-urbane. Din 1967, anul in care primele unitati au au iesit din fabrica producatorului italian, V7 III Special a devenit un nume de referinta datorita design-ului si performantelor extraordinare. Moto Guzzi prezinta o nouă generatie a modelului V7. Noua motocicleta este echipata cu un motor V-Twin mai puternic si un nou sasiu, pastrand intact look-ul original, fiecare detaliu fiind atent reglat sa ofere o experienta de condus totala, celui care o va conduce.
Model | V7 Special |
Categorie | Cruiser |
Cadru | rama tubulară dublă în oțel ALS cu elemente detașabile |
Racire | aer |
Capacitate | 850cmc |
Evacuare | Convertizor catalitic cu trei căi, cu sonda dublă lambda |
Putere | 65 CP la 6.800 rpm |
Cuplu | 73 Nm la 5.000 rpm |
Cutie de viteze | 6 trepte |
Pornire | electrica |
Transmisie | cardan |
Dimensiuni | 2185 x 1110 (LxH) |
Inaltimea sa | 770 mm |
Greutate | 193 kg (213 kg full) |
Roata fata | 18“ 100/90 (110/80 R18 ca alternativă) |
Roata spate | 17“ 150/70 |
Frana fata | Discuri din oțel inoxidabil de 320 mm, etrieri Brembo cu 4 pistoane opuse de dimensiuni diferite |
Frana spate | Ø 260 mm, disc din oțel inoxidabil, etrier cu 2 pistoane |
Suspensie fata | Ø 40 mm furcă telescopică hidraulică |
Suspensie spate | bascula din aliaj usor cu doua amortizoare reglabile |
Rezervor | 21 L |
An | 2021 |
Inmatriculabilda | da |
Culori | Albastru, Gri |